Dag 170: Hazel blogt: Jaaroverzicht 2021

 Hallo allemaal!

Hier een blog van Hazel.

Vorig jaar  had ik ook een jaaroverzicht gemaakt.

Dit vond ik zó leuk, daarom heb ik dit jaar 

de mooiste foto's van Bodille,Ulle en ik uitgezocht.

Soms komen er ook foto's uit het leven van Céline voorbij.


Januari


Gezellig op wintersport, waar we een paar avonturen beleefde.

Februari



Dokter Ulle  genas de patiënten.

Maart



Heerlijke frietjes tijdens de week van de F

April



Een mooie herinnering aan Haakjuffie


Mei


Een middagje in klein Keukenhof


Juni


Bodile en Hazel genieten van een middagje 
aan het Valkenburgs meer



1e Moderne prik tegen het Covid-19 virus zit er in.

Juli


Bodile mocht mee naar Wageningen en een dagje dierentuin


Augustus

We mochten een weekendje mee naar Friesland:


Ulle voelde zich een goochelaar!


Ik werd opgepakt en opgesloten

 En Bodile genoot van een cappuccino!


September


Burendag 


Luieren onder de appelboom 


Oktober





We verwelkomde Tinka in onze familie.


November


Ulle leerde in het geheim de xylofoon te spelen.



December


Sinterklaas kwam op bezoek. En nam het ondeugende Pietje weer mee terug naar Spanje. 



Wij maakten een uitnodiging voor alle bosbewoners.
Want wij gaven een concert.


Iedereen was gekomen en het was gezellig.


Tot volgend jaar!

Hazel, Ulle en Bodile gaan gauw kijken of er nog
poppen nieuws is bij:


Heb jij ook poppennieuws dat wij moeten lezen,
laat mij het weten en dan zet ik je erbij!

Reacties

Een reactie posten