Dag 172: Hartjes

 Als ik geen zin heb om te borduren,

dan ga ik kleuren.

Bijvoorbeeld in dit boek:


Van de week had ik even tijd in de kantine,
voordat ik ging werken, 
tijd om te kleuren.


Ik koos een mooie hartjes kleurplaat uit.
En dacht gelijk aan HartStijl
Mijn hartjes kleurde ik rood..


Maar ik ga niet de hele bladzijde rood kleuren,
de kleur oranje komt er ook bij.


En de kleur geel!

Driemaal raden welke kleur hierna komt...

Dit jaar krijg ik hem niet af, maar volgend jaar wel.

Reacties

  1. Uhhhh ik denk, Groen, Blauw en Paars e nog veel meer, een behoorlijk
    werkje Celine maar dat gaat er wel heel mooi uitzien. Een hartje voor
    iedereen. Mooie liefdevolle gekleurde pagina.

    Fijne jaarwisseling Celine, en alle goeds voor 2022.

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga voor roze...
    Fijn om je zo bezig te kunnen houden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten