Dag 151: Top 2000


Dit is mijn lijstje die ik heb ingestuurd voor de Top 2000 van dit jaar:

Overdrive- Lucas Hamming 
Mag ik dan bij jou- Claudia de Breij 
My love is your love-Whitney Houston 
Do I wanna know- Arctic Monkeys
Thunder-Imagine Dragons
Nice too meet ya-Niall Horan 
Changes-Ilse de Lange 
Beat me - Davina Michelle
Who's that girl-Madonna 
A night like this- Caro Emerald
She's Madonna-Robbie Williams and the Pet Shop Boys 
Live and let live- Paul McCartney and the Wings
Beautiful Boy-John Lennon 
Billie Jean - Micheal Jackson
Thriller- Micheal Jackson
Voor altijd-Andre van Duin 
Net als dansen- Guus Meeuwis 
Once upon a time-Paul McCartney 
Nu wij niet meer praten- Jaap Reesema en Pommelien Thijs
Haus am See-Peter Fox

Via  Staat ie in de Top 2000 heb gezien dat de helft van mijn lijstje er in staat.

Heb jij gestemd op de Top 2000?
En wat is jouw favoriete nummer?

Ik word altijd blij van het laatste nummer van mijn lijstje....

Reacties

  1. Ik was te laat! Dacht er pas aan om een uur of 5 op die vrijdagmiddag dat je tot 4 uur kon stemmen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten