Kleur challenge

Op een middag in augustus in de vakantie, zat ik in de tuin met Naomi te kleuren.

Toen had ik mijn kleurplaat af.
En wat nu? 

Geïnspireerd door de vlogs die Naomi kijkt, bedacht ik mij een challenge.
Een kleur challenge.

Naomi heeft 10 mooie stiften, deze mag ze alleen gebruiken als ze naast mij kleurt. Anders zijn ze zo kapot of uitgedroogd. Ze heeft nog een koffertje vol stiften, potloden en krijtjes hoor!

Maar goed, Naomi heeft dus 10 kleuren stiften naast mij op de bank: zwart, oranje, rood, roze, bruin, lichtblauw, donkerblauw, geel, donkergroen en lichtgroen.


Ik heb een groot blik met verschillende kleurtjes en verschillende diktes.
Zeker meer dan 10 kleuren!


De challenge die ik mezelf bedacht, was om te kleuren in dezelfde kleuren die
Naomi heeft.
Toen ik mijn stiften had gesorteerd op kleur, had ik een groot aantal stiften.
Ik besloot om 10 stiften uit te kiezen, dezelfde kleuren als Naomi, maar dan verschillende diktes.



Dit zijn de 10 stiften die ik mag gebruiken, ik mag de overige niet aanraken!
En soms is dat best wel moeilijk als je gewend bent om met veel kleurtjes te kleuren.

Naomi mocht voor mij een kleurplaat uit kiezen.
Dat is deze geworden:




En ik koos deze kleurplaat uit voor Naomi.



Het resultaat lezen jullie in een volgende blog!

Reacties

  1. Leuk hoe jouw blog een nieuwe lay-out kreeg. Ik ben zelf even weg geweest uit blogland dus ik had het nog niet eerder gemerkt. Bij mij staat bloggen ook even op een lager pitje. Ik lees nog wel maar reageer niet altijd meer en zelf posten gaat ook niet meer zo vlot. Echt tijdsgebrek en niet dat ik nu zoveel meer te doen heb, het lukt even minder. Maar ik ga toch wel proberen om eens in de week iets te posten. Dat zou toch nog moeten lukken. Geniet van een mooi weekend. Misschien wel fijn kleuren buiten in het nazomerzonnetje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blog ziet er mooi uit! Wat leuk, om dezelfde kleurtjes te gebruiken als je dochter. En verstandig dat je haar onder toezicht laat kleuren. Voor je het weet heb je je in een onbewaakt moment je meubels eronder. :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig zo,n challenge! Ik ben benieuwd naar het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo samen kleuren ik wacht af op het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten