Read by Céline

Deze week heb ik maar 1 boek.
Ik heb, de lat te hoog gelegd om elke week 2 boeken te
laten zien .
Het wordt dus 1 boek per week...


Valentine Goby met De Kinderbarak( goed )
Dit boek stond in 2016 op mijn leeslijst, maar het is er niet van gekomen.
Ik had er een Libelle magazine van, maar die is ergens beland tijdens een opruimsessie.
Ik vond dit boek heel aangrijpend, in het begin een klein beetje verwarrend omdat het over Suzanne gaat die zich Mila noemt.
Mila is zwanger in het kamp en krijgt steun van verschillende vrouwen .
Ik moest wel even huilen toen ik las dat haar vader haar weer gevonden had na de bevrijding. 


Ik ben nu bezig in een boek die niet over de oorlog gaat.
Volgende week hopelijk meer erover!


Reacties

  1. Ik lees nu de nieuwe Stephen King. Ik heb een tijdje niet gelezen kon de rust niet ervoor vinden. Maar Stephen King schrijft zo duidelijk en beeldend net alsof je een film kijkt. Ik ben al op bladzijde 145. Groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten