Poppendinsdag: Ulle plukt de vruchten


Hallo allemaal!

Hier zit ik, Ulle in een mandje met een bakje vol aardbeien.
Nee, het is geen bakje aardbeien uit de supermarkt.
Vorig jaar was Bodile hier geweest, en dit jaar mocht ik mee.



André en Naomi zijn hier frambozen aan het plukken.
Helaas waren er niet veel meer.


Behalve de aardbeien, hadden ze ook nog 
blauwe bessen en pruimen geplukt.
Van tante Sonja kreeg Naomi nog een heerlijk ijsje,
en ging samen met neef Thijs heerlijk spelen in de zandbak.

Ik wilde nog graag gaan kijken naar de adoptie-boom,
maar er kwam een donkere lucht aan.
En onderweg naar huis, ging het regenen.
Fijn dat ik droog in de auto zat.

Ik heb gevraagd aan Céline of ik dit jaar mee mag naar 
de appelboom, want Bodile en Hazel zijn al een keer geweest.

Reacties