Terugblik op donderdag: Cupcakes

Wat doe je als? je een uurtje over hebt op een werkdag.

Nou gewoon kleuren of borduren!

Ik wil het vandaag hebben over het kleur gedeelte van de blog op 15 februari.
Daar liet ik een hele mooie kleurplaat zien die ik had gecopieerd.

Deze dus.

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik niet meer weet waar deze is....
Waarschijnijk is hij beland in de papierbak....

Maar niet getreurd, ik had het origineel nog en was daar al in begonnen met kleuren.


Op een dag in de vakantie heb ik deze er weer bij gepakt, om als eind resultaat dit te laten zien:


Hoe drinken jullie thee en koffie?
Ik drink koffie uit een mok en thee uit een glas, dat smaakt toch het lekkerste...

Reacties

  1. Wat een heerlijke vrolijke bladzijde! Ik ben een echte theetante en drink mijn thee het liefste uit een glas. Als ik koffie drink, maakt het me eigenlijk niet uit waar het in zit.😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maakt me helemaal niks uit. Voor het gemak meestal een beker. Leuke kleurplaat

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten