De laatste loodjes.

Zondag was het mooi weer.
Nadat wij appels en peren hadden geplukt samen met 
Ulle, 
ging ik in de tuin zitten borduren.
Naomi hield mij gezelschap.

Zoals je ziet, hoefde ik maar een klein stukje,
de laatste loodjes.


Maar wat vielen die zwaar!
Op een gegeven moment hoefde ik nog maar 
4 stippen.
En de lucht zag er dreigend uit...



Gelukkig heb ik het gered voordat de regen naar
beneden kwam!

Dit is het eindresultaat van 8 dagen en 7 maanden te 
borduren.


Ik hoop niet dat ik er zo lang over doe,
voor de afwerking.
Dan zou het klaar zijn op 
30 april 2020...


Tot nu toe heb ik nog geen kleur suggesties binnen gekregen voor mijn challenge,  dat is erg jammer.
Mocht je nog een suggestie hebben, graag!

Reacties

  1. Wat een enig borduurwerkje!! Groetjes, Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. stippels maken mij blij....
    De kleuren uiteraard oranje, roze en rood en....pipjes blauw
    Je post is binnen, dankjewel, leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een super leuk borduurwerk! Wat veel steekjes zitten er in... je hebt het eigenlijk best snel gedaan vind ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie resulaat maak nu een leuk randje erom heen?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten