Poppendinsdag: Bodile op de boederij

In de vakantie mocht ik een dagje mee naar



Hier zit ik te kijken naar Naomi die de kleine
geitjes een flesje melk gaf.



Geitjes kan je ook lekker aaien.
En ze zijn helemaal niet eng!



Hier zit ik in het hooi.
Even genieten van al het moois hier op de boederij.
Opeens hoor ik roepen: Hé kom eens hier!



Ik ging naar de boer en de boerin die mij riepen.
Zij wilden graag met mij praten over het boerenleven.
Ik luisterde aandachtig naar hun verhalen. 
En ik mocht hun ook vertellen over het leven in 
Ulle's bos.

Ik zag Naomi nog op een pony wegrijden,
maar ze kwam nog terug.


 

Mevrouw de kip had vele kuikens, die in de stal 
woonde bij de koeien.
Het was heel gezellig bij de boerderij, ik ga zeker weer eens terug!



Reacties

Een reactie posten